Čokoladni truffles za sve dane žena








Neko mi nedavno reče kako mnogo voli moju nonšalantnost i spontanost u obraćanju. Pa zar može drugačije. 
Ok, nisam ja uvek tako.. Imam ja u zadnje vreme momente. Imam dane. Imam i članove porodice koji apeluju da ih ne blamiram po internetu, a sto priča još neispričanih čeka.



Nedavno sam recimo ustala skroz zahvalna zbog krova nad glavom, toplih radijatora i još mnogo toga. Spremila sam nam doručak i ispekla hlepčiće zamešene prethodne večeri. Doručak je zamalo protekao kao u bajci. I proticao je tako sve dok me on nije upitao zar stvarno u hleb stavljam i prašak za pecivo (koji, čitao je negde, baš i nije zdrav) i srušio sav moj šareni zahvalni jutarnji svet. I otišo da zapali cigaru. 
Pa šta se ti kog đavola sad butaš i razumeš i u nutricionizam.



Imam neku finu prirodnu Aromatherapist kozmetiku koju mi je Marija, koja se razume u kozmetiku, preporučila. Pa se mažem danju a noću sijam u mraku od njihovog seruma i ulja, ali kažu da tako treba i da koža neće da zateže od silnog smeha i durenja naizmeničnog.


Ma imam i sto godina. I sto kila. I pritisak. Kardiologa koji mi bez srama kaže da bih mogla malo da smršam. Kao da ja to ne znam. Nedavno mu baš rekoh doktore da li ste svesni vi šta bih ja sve još volela da jedem a ne jedem, i opet ne mrda nesrećna kazaljka na vagi. On onda poče da mi se jada. Kaže šta bi dao da ima moj holesterol. More pusti ti moj holesterol nego evo ti moji brkovi, brada, miomi, strije, celulit, kičma, nervoza. Evo ti ceo moj klimaks pa se s njim bakći. 




I pored svega toga trudim se da ne budem nepodnošljiva. Kontrolišem se kako znam ali razni spoljašnji faktori mi remete ravnotežu.




Juče dok sam pekla palačinke kaže mi da palačinke nisu keto. Keto?? Sad bi i keto. Prvo sam obeznanjeno pomislila na krizu srednjih godina koja je eto zakucala i na naša vrata. Kaže, ma neee, nego čitao nešto pa mu ono njegovo silno meso u ishrani zaličilo na keto. 
Pa jedi, mislim se, samo pusti mene da se hranim intuitivno. Da ručam voće ako mi se ono tad jede i da preskočim doručak povremeno jer ništa drastično neće da mi se desi, sigurna sam.



Naiđu ti dani kad mi je tolerancija na nuli, možda i ispod nje. Onda ne vredi. Ništa. Niko. Nigde. Još ako je recimo 14. februar pa čestice ljubavi lete svuda oko nas umesto kiseonika..



Tog dana bih najradije jednu stvar da vam kažem. 
Znam da je više nalet moje nervoze nego bilo šta drugo u pitanju ali ako i tog kao i svakog drugog dana tajno ili javno maštate i čekate da sretnete svoju idealnu polovinu, princa koji zna i sa vodom i sa strujom i sa ženskim srcem, muškarčinu, lafčinu sa očima samo za vas, rame za plakanje i uzdisanje sa idealnim udubljenjem baš za vaš obraz, koji zna kad treba da ćuti a kad da vas nasmeje i ceni vas zbog svega onog čega ste se odrekli da biste za njega uvek bili tu, odraslog i vaspitanog čoveka koji vas ne zanemaruje, koji čita, vozi i zna bar jedan strani jezik, sposobnog da se obuče ko čovek i da se ne isfleka pri prvom obroku, koji ne zapišava obod wc šolje nego gadja pravo u rupu i pere ruke posle toga, samo da vam javim da prestanete. Nećete se sresti. Ne. 
A ako ste i pomislili da već jeste, kroz par godina možda i decenija shvatićete da to nije bio on.

Kako bilo, čokolada leči sve.



Najjednostavnije čokoladne kuglice 
(Chocolate truffles)




Na pari sam ugrejala 100ml mlečne slatke pavlake pa u nju dodala 180g izlomljene crne čokolade. Mešala sam nad parom dok se sve nije lepo sjedinilo u glatku masu. Prohladila sam smesu na sobnoj temperaturi (brzo ide) a onda je pokrivenu prebacila u frižider na sat i po vremena. 



Ako imate strpljenja nek stoji i malo duže, a ako žurite proverite kašičicom da li se dovoljno stegla da možete da rukama valjate kuglice. Polovinu tako oblikovanih kuglica valjala sam u kakao prah a ostatak u mleveni badem. 




Vi u smesu ubacite šta volite, orahe, lešnike, kokos, usitnjenu belu čokoladu. Rashladite malo pre služenja jer su tada izuzetne.





Comments

  1. To ti je, Sandra, prokletstvo lepih žena.
    To sam pročitala negde na netu i odmah mi lakše, tako da sve opravdavam time. Što se mene tiče, slobodno ih blamiraj, naročito ako će tebi biti lakše.
    Što se tiče tih oizraza, kako reče... keto... i slično, zvuče baš otmeno, ali našem podneblju više odgovara nešto tipa kupu u zemljanom loncu. Zdravo je ono što te čini srećnom, nema veze da li je keto ili čokolada, bre!

    ReplyDelete
  2. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajopk.club....^_~
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete
  3. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts