Džem puter





Džem puter mi je recept iz najlepše knjige recepata Sunday suppers koju imam i koju sam jedne godine dobila za rodjendan od Marije, naravno. 
Džem puter nije ni džem ni puter već i jedno i drugo. Neko će reći, trt, pomešala džem i puter, ništa naročito. Ali ja vam preporučujem da i sami to pomešate, naročito ako imate neki dobar džem. Divan namaz.
Jeli smo ga juče za doručak uz fine mlečne pogačice. Podeliću recept i za njih uskoro.





Postupak

Bilo koji puter koji i inače koristite za kolače, ostavite više sati ili preko noći na sobnoj temperaturi. Mikserom ga onda umutite kratko pa dodajte džem po izboru. Meni se u mislima javljao džem od jagoda ali ga nisam imala jer smo ovih dana nezasiti kad su sveže jagode u pitanju. Zato je jedna teglica od malina, koju sam iskopala iz frižiderskih dubina, savršeno završila posao. 






Na oko 70g putera stavila sam dobru kašiku džema i umutila sve zajedno. Možete i samo da umešate kašikom bez paljenja miksera da bi bilo šarenije (ali puter obavezno prvo izmiksajte). 
Prošli put sam radila tako što sam prvo jednu kašičicu džema umutila mikserom sa puterom, a onda još jednu samo ovlaš umešala kašikom. 





Čuvajte ovo u frižideru u nekoj teglici ili formirajte u kalupima željene oblike. Moj kalup je od neke stare bombonjere (isti onaj u kome razlivam zdrave čokoladice). Mere su proizvoljne tako da.. eksperimentišite i pišite kako je bilo. 
Volećete ovo, znam sigurno.









Comments

  1. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandarQ
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    -bandar 66
    -perang baccarat (new game )
    Dapatkan Berbagai Bonus Menarik..!!
    PROMO MENARIK
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
    Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
    menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) |
    Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete
  2. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts