Piknik topli sendviči

 



Topli sendviči koji su jednako dobri i kad su hladni. To je sve što nam od sendviča treba za opuštanje na ćebencetu okruženom zelenilom u nekom prijatnom hladu.

Naravno, ako je pri ruci i neki električni roštilj ili aparat za sendviče, sve se podiže na još zanosniji nivo. Jer šta je u životu lepše od hrskanja toplog hleba pod zubima.


Muž mi nedavno reče da sam komplikovana.

Ja?

Komplikovana??

Momentalno uvređena smislila sam nam ove potpuno jednostavne piknik sendviče za popodne u našem dvorištu. 



Od sastojaka je potrebno:


francuski hleb, zemičke ili bavarske kifle

neka fina pršutica

ćureća prsa

mocarela

paprika

čeri

rukola ili drugi zeleniš



Nasecite hleb na kriške jednake debljine. To možete uraditi i nekoliko sati ranije da bi se hleb prvo malo na vazduhu prosušio.

Između dve kriške ređajte sastojke za nadev kojim god želite redom. 


Pecite sendviče kratko u jako ugrejanom pekaču. 

Poslužite odmah uz dobro rashlađeno Staropramen pivo i uživajte u životu. 

A sve zajedno nas 28.08.2022. od 16-22h čeka Staropramen piknik u divnom Mokrin house ambijentu. Dođite da se družimo i prepričavamo još dugo kako nam je bilo dobro.

Ja sam već vežbala u svom dvorištu.









Comments

Popular Posts