Buhtle





Ala su to grdne muke tako gledat u buhtlice
a buhtlice tako blizu, samo usta da zagrizu..
( ja na temu: Čika Jova Zmaj)

Naravno, jednu sam probala i disciplinovano se sklonila.
I sve bi bilo tako lako i lepo da se na vagi nije odnekud stvorilo dva kila viška. To je dva kila viška na moj već postojeći višak. 
Dva kila više od poslednjeg merenja, negde pri kraju leta. A ne bih rekla da sam bila baš mnogo nestašna u kuhinji.
Ne znam..

Nego, da vam izdiktiram recept za ove buhtle sa slike. Bile su mi nikad lepše. A napravila sam ih bez mleka koje uobičajeno ide u recept.

Sastojci

400g mekog brašna
200ml kisele vode
pola kocke kvasca
1 jaje
100ml ulja i 1 kašika masti
4 kašike šećera
2 vanilina
(još malo brašna po potrebi za mešenje)

Sve sastojke umesiti u testo, koje zatim treba pokriti krpom i ostaviti da naraste. 
Naraslo testo kidati na željene komade pa rastanjene na dlanu filovati nekim čokoladnim kremom ili džemom i formirati u loptice. Naređati u pleh za pečenje (ja uvek pleh obložim pek papirom) i odozgore namazati jajetom. 
Uključiti rernu, pa kad se rerna ugreje peći buhtle oko 35-45 minuta na 180 stepeni.



Comments

  1. Ukoliko pravim buhtle na hrono nacin, kako da izuzmem kvasac a da opet ispadnu ovako primamljive i zanosne? 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa iskreno, ja više i ne pokušavam da mi hrono bude zanosan, ali to onda ne znači da neće biti šarmantno ukusan ;) Slatke buhtle u hrono verziji.. Da li si sigurna?? :)

      Delete
  2. Ma ja se trudim da bude hrono zanosan i zanimljiv, mlada sam domacica pa se svaki put odusevim kada napravim nesto 😊 Hrono-ne hrono, ovaj recept moram da probam jer sve sto sam spremala po tvojim receptima uspeva savrseno! Slatke buhtle u hrono verziji za uzinu u vanrestrikciji 😉 Probacu da napravim, umesto kvasca soda bikarbona i ispasce super 😊 A ako ne usoe pravim ne-hrono, jer ovo mora sa se proba 😉😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) i ja tako nekad ne odustajem od ovakvih stvari. Prijatno! ;)

      Delete
  3. Ja bih reskirala tri kile viška za te slatke buhtle. :-))

    ReplyDelete
  4. Buhtle obožavam,još sa dobrim džemom od kajsija ili breska...a ti me baš mamiš sa tvojim buhtlama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dobar dzem je pola posla završio s buhtlama. Prijatno Zoko!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts