Cicamačka torta




Ovo je osvežavajuće čokoladna torta, vrlo sočna i bez jaja. 
Recept je samo stigao jedne noći u vidu WhatsApp poruke, a poslala mi ga je Dejana - cicamačka jedna.. ona baš zna kako da me oraspoloži.. ;)


Potrebni sastojci

Za koru:

šolja (200ml) jogurta
šoljica (100ml) ulja
šoljica (100ml) mleka
15 kašika šećera
7 kašika brašna
3 kašike kakaa
pračak za pecivo
vanila ili ekstrakt vanile

Za krem:

800ml mleka
3 pudinga od čokolade
100g čokolade za kuvanje
8 kašika šećera (može i malo manje)

Za preliv pečene kore:

1 ceđena pomorandža



Postupak

Izmešajte sastojke za koru i pecite u zagrejanoj rerni 45 minuta na 200 stepeni, u okruglom kalupu prečnika oko 23cm. Ja sam koristila i pek papir. Metodom čačkalice proverite pečenost testa.
Preko pečene kore nacedite pomorandžu. Ja sam ovog puta imala grejp, pa sam njega i upotrebila. Jednako je zanosno.

Skuvajte puding u mleku i pri kraju kuvanja dodajte čokoladu i šećer pa izmešajte da se sve dobro sjedini.
Prelijte krem preko pečene kore pa kad se ohladi dekorišite rendanom čokoladom i komadima voća.




Comments

Post a Comment

Popular Posts