Palenta sa grilovanim povrćem



Ako vam ponestaju ideje za spremanje ručak, u sličnoj smo situaciji. 
Ali ja danas imam jedan predlog. 
Palenta nadevena povrćem po želji. 
Malo je reći da sam prezadovoljna ovim jelom. Zato jer nema ograničenja u izboru i kombinaciji namirnica.
Ja sam se opredelila za namirnice kojih sada ima u izobilju na pijaci. I nisu ni preskupe.

Upotrebila sam 
dve tikvice
dva paradajza
jedan plavi patlidžan
veću glavicu crnog luka
malo ulja, začin C i peršun


Tikvice, plavi patlidžan i paradajz krupno narezati i dodati luku isečenom na režnjeve koji smo propržili nekoliko minuta na vrlo malo ulja. Poklopljeno, uz povremeno mešanje, kratko prodinstati sve to bez dodavanja vode. Povrće opusti dovoljno tečnosti. 
Nakon deset minuta začiniti začinom po želji. Ja sam dodala dosta krupno seckanog svežeg peršuna i kašiku začina C, kratko promešala i ostavila poklopljeno na isključenoj ringli.


Onda sam za čas skuvala palentu po uputstvu sa kese. Ja sam je prvi put kuvala, i otkrila da je ništa lekše ni brže za izradu. Napravila sam je namerno malo gušću a zatim razlila u uljem podmazani kalup.
Upotrebila sam 200gr. tj. pola pakovanja palente i dobila finu tanku podlogu.
Za sledeći put znam da je bolje prvo napraviti podlogu, pa tek onda, dok se palenta hladi, spremati nadev od povrće.
Sve ukupno traje oko 40 minuta.


Bez zafrkancije, preporučujem! ;)










Comments

  1. Fantastično! Kod nas svi volimo palentu. Već drugi recept danas za mog kuhara :-)).
    Fotke su tako dobre, da osječam ukus i miris jela kroz ekran. :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti imaš kuvara??? Da nije tvoj kuvar ujedno i fotograf ?;)))
      Palenta je nova zvezda moje kuhinje:*

      Delete
  2. Probacu, rekli bi da je super :)

    ReplyDelete
  3. Divota! Ne smem vise ovakve stvari da gledam U VREME RUCKA!

    ReplyDelete
  4. Uff kako je sve dobro.I jelo i fotke.Svaka cast!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts