Medvedići na izletu







Neko je juče zaboravio svog medu. Kod kuće, u parku, na autobuskoj stanici.
Zavrljačio ga je s kauča u ugao sobe. Onda ga je u prolazu šutnuo. Zatim ga smestio na prozorsku dasku jer tu najmanje smeta. A može i da gleda u druge prozore.
Neko ga je nekada vodio sa sobom na putovanja.
Danas će ga opet zaboraviti. 
U prevozu, u prodavnici, u kafeu, u parku, na autobuskoj i železničkoj stanici. Na prozorskoj dasci.


* * *

Zato sam napravila ove medvediće od slatkog testa i povela ih na izlet. 
Pozivamo na buđenje sve mede koji još uvek spavaju neki svoj zimski san. Verujem da su snovi slatki. 
Ali, april je i proleće je, bele rade i maslačci. Narcisi već precvetali..




Slatko testo:

500gr belog brašna
100ml ulja
100ml vode
100ml mleka
kašika kisele pavlake
3 kašike šećera
1 vanilin
kockica kvasca

Zamesiti, pa kad naraste oblikovati figure. Pre pečenja premazati žumancetom.
Pekla sam ih oko 25 minuta













Comments

  1. Lep uvod... Medvedići su preslatki. Baš bi rado piknikovala sa njima;)

    ReplyDelete
  2. Baš su slatki, kao bombonice :-) Pitam se samo na šta bi moji ličili :-) Pozdrav

    ReplyDelete
  3. kakoooo su slatki:)))) slatki:)))) takvog medu se ne pusta iz ruke hihih nego se ga sakrije u stomak hihih
    da mi je biti tvoja komšinica:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što nismo komšinice.. Hvala! :)

      Delete
  4. Mede su pravi medenjaci, ma ko ih ne bi poveo na izlet sve skupa, izmamili su mi osmeh na lice.:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, bio je pravi dan za izlet..;)

      Delete
  5. Bas slatko izgledaju, super post. :)

    ReplyDelete
  6. Ovo me podseti na jedan crtani film koji se zove "Zaboravljene igračke". Inače, mede prelepo izgledaju. I ukusno,nema šta. Korica spolja je, baš, kako volim.

    ReplyDelete
  7. Meni bi bilo žao da ih gricnem. :) Divno izgledaju, zaista.

    ReplyDelete
  8. Medvedici su preslatki!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts