Jastuk pecivo




Već sam pisala na temu ovog testa u postu Hleb sa ruzmarinom i medom. 
Ipak ću sad razdvojiti ovaj, rekla bih, svima omiljen način pečenja u tiganju i u obliku jastučića. 


Pekla sam ove jastučiće i u rerni ali nisu bili tako meki i vazdušasti kao kad se na malo ulja ispeku na tiganju. Možda je moja rerna u pitanju, nisam sigurna ali vi možete da isprobate, možda vam se i svidi. Ukus je divan svakako. 


Mnogo mi se sviđa jer je ovo veoma brz način da se napravi domaće strašno dobro pecivo. Za doručak recimo vikendom ovo testo naraste dok vi smućkate kajganu, neki namaz i postavite sto.  Onda pečenje traje kratko i zabava može da počne.


Potrebni sastojci

600g mekog brašna
kašika meda
kašičica krupne morske soli
kocka kvasca
4 kašike maslinovog ulja
kašičica usitnjenog ruzmarina
kašičica usitnjenog bosiljka
oko 300ml mlake vode
(Ja sam mahom u zadnje vreme pravila bez začinskih biljaka jer nisam imala sveže, ali nije to to. Ni sušeno bilje nije loš izbor ovde da znate.)


Postupak

Umesite meko testo od nabrojnih sastojaka i ostavite ga da naraste oko 30 do 40 minuta pokriveno krpom ili folijom.
Na pobrašnjenoj površini ga zatim oklagijom razvijte na debljinu do 1cm. Narežite nožem komade po želji i na ugrejanom tiganju na srednje jakoj temperaturi pržite testo. Koristite veći tiganj da biste mogli odjednom da pržite po nekoliko komada. Za svaku turu sipajte u tiganj po kašiku maslinovog ulja tako da se pecivo ustvari više peče nego prži na ulju. Pecite sa obe strane po minut, dva i pazite na jačinu ringle da testo ne pregori.
Još toplo pečeno pecivo pospite krupnom solju. 







Comments

Popular Posts