Čokoladni mini tartovi




Pravila sam nedavno neke jednostavne štrudlice od lisnatog testa, pa kako mi obično deo testa ostane neiskorišćen, sutradan su nastali ovi čokoladni tartovi. Laki su za pravljenje a zgodni su i za frižider kad spremamo posluženje danas za sutra. Naravno, ako uspete da se uzdržite da ih ne smažete sveže naspravljene.


Lisnato testo razvucite što tanje. Isecite ga modlom ili čašom u okrugle forme. U kalupe za mafine stavite prvo papirne korpice a preko njih utisnite testo tako da obložite i zidove do pola visine, što će na kraju rezultirati ispečenim korpicama od lisnatog testa. 


Kako se testo tokom pečenja ne bi previše podiglo i poremetilo mi željeni oblik, ja sam preko testa utisnula još po jednu papirnu korpicu i u svaku sipala po kašiku pasulja (zbog težine). Ovo sa duplim korpicama je opciono, dakle nije obavezno..


Pekla sam lisnate korpice na 220 stepeni oko 15-20 minuta.
Pečeno i prohladjeno testo sam punila ganaš filom koji sam napravila od predivnih @callebautchocolate kapljica i mlečne pavlake za kuvanje. 
U manjoj šerpici otopila sam 150g čokolade i 100ml pavlake tako što sam sve zajedno ubacila na 2 minuta u već ugrejanu rernu. Promešala zatim i dobila najlepši ganaš ikad.




Podloga za galetu od jagoda na narednoj fotki je od ostataka lisnatog testa koje mi je ostalo posle sečenja okruglih formi. Jednostavno sam ga rukama utisnula u nekakav okruglasti oblik, naredjala preko testa nasečene jagode i orahe i pekla 20ak minuta na 220-230. 




Verziju mini tartova sa belom čokoladom pravila sam na isti način kao i sa crnom čokoladom, samo što za topljenje bele čokolade koristim mnogo manje pavlake. Na 100g bele čokolade dodala sam oko 50ml pavlake.




A za sva moja seckanja, pa i seckanje jagoda, pri ruci mi je kao i obično bio Zwilling nožić - moj kuhinjski ljubimac. Jedan iz mog 2/1 FOUR STARS kompleta.

Nedavno sam ga nosila sa sobom i na Divčibare. Kako je neprestano bio u opticaju, odnosno na radnoj površini, tako sam do pred sam polazak kući s njim nešto seckala (valjda paradajz za sendviče).
Negde kod Valjeva me je oblio hladan znoj. Samo sam izustila: nož. Setila sam se da je moj omiljeni mali nož, onako oštar, opran i sjajan ostao da blista u oceđivaču pored sudopere.
Dobrih deset dana sam morala strpljivo da čekam da mi ga vlasnici kućice koju smo iznajmljivali (a koji tu ne žive) pošalju. 

Stvarno, pomislila sam i sama.. kako li je beše izgledao moj život u kuhinji pre Zwilling noževa..



Još jednu omiljenu, mnogo dobru i jako oštru alatku ove sorte imam u svojoj kuhinji. To su konačno samo moje, kuhinjske makaze. Ovog vikenda su mi pomogle u berbi nane i matičnjaka. 


Najbolja stvar u svemu ovome je što ukućani konačno kapiraju šta znači kad kažem "samo moje kuhinjske makaze, za hranu, za začine, za pek papir itd" tako da bih možda konačno mogla i da prestanem da ih krijem. 



Spomenute Zwilling kuhinjske alatke s popustom od 5% uz promo kod Kototamo, možete i sami nabaviti u Serotoninu.
Popust se naravno odnosi na celokupan njihov asortiman. 

Pa javite mi onda koliko ste prezadovoljni. 





Comments

Popular Posts