8. mart





Meni je 8. mart bio juče. I tako je već više godina. Odem na groblje, nema gužve. Milina. Postojim malo ili ne, kako kad imam vremena. Ranije sam mislila da ima neke veze ako duže stojim, ali nema. 
Što sam starija sve manje ih nalazim tamo. Češće nego ikad ih prepoznajem u sebi i mislim da su i one odahnule jer ih konačno vodim na zanimljiva mesta. Moja majka je verovatno namerno umrla 8. marta. Valjda je znala da ću jednom naučiti da ne gutam knedlu i na pruženi karanfil odgovorim E žao mi je, ali to mi je bilo juče. Babi je, znam, malo neprijatno zbog tih mojih reči jer me je vrlo strpljivo vaspitavala u kulturnom maniru. Sve u svemu, nije nam dosadno a ja sam se upravo setila šta želim za Novu godinu. Malo manji obim struka i još par sitnica. 
Čestitam ženama i svima koji se tako osećaju. I hvala svim srcima koja mi uvek iskreno požele srećan 8. mart. Ovo o čemu sam pisala je nešto samo moje.






Comments

Popular Posts