Fitnes keks






Ove kliše fotke ne mogu da ne volim, posebno ako je na njima super keks koji sam nosila i u teretanu gde se svima dopao. 

Sastav:

200g ovsenih pahuljica
100g speltinog brašna
kašičica praška za pecivo
trunka soli
50-60g seckanih oraha
50-60g naseckane čokolade
80g omekšalog putera
1 jaje
2 kašike meda
aroma vanile



Postupak:

Sve sastojke umešajte pa na pek papiru formirajte kolačiće željene dimenzije. Pecite u ugrejanoj rerni na 220 stepeni 10 minita. Ja sam pekla neki minut duže pa su mi ponegde baš potamneli. 



Pravila sam ih više puta i svaki put nešto malo promenila u receptu.  Jednom sam izostavila čokoladu i opet su bili odlični. Drugi put sam po vrhu posula listiće badema.
Volim ove recepte koji nam omogućuju da budemo kreativni.







Comments

Popular Posts