Život u čekaonici




Pre neki dan je za ručak bio klot kuvan brokoli a ja sam uobičajeno naoružana strpljenjem, bila udobno zavaljena u stolicu pune lekarske čekaonice. Neki uput za tetku je trebalo da uzmem. 
Pričljiva bakica sedela je do mene i vrlo neosetno i spretno nastojala da mi privuče pažnju. Prvo mrmljanjem sebi u bradu dok prevrće po svojoj torbi a zatim i primedbom da je narod sve nekulturniji i nestrpljivi, aludirajući na grupu starijih pacijenata koji  su pokušavali istovremeno da stoje u dovratku vrata ordinacije, časteći se sočnim psovkama i epitetima. 
Klimam glavom ljubazno jer se stvarno slažem sa svim što kaže. Krajem oka je povremeno zagledam i primećujem glatko preplanulo čelo. Pretpostavljam da je bila jako lepa devojka. I sada je na neki način baš lepa. Deluje mi kao neki ženski moreplovac upravo sišao s barke, lica isklesanog od sunca i soli. Seda kosa je ležerno pokupljena u nizak repić a oči modro plave. Garderoba udobna i iznošena. Teško pratim šta priča, a priča sad već bez prestanka jer joj moje klimanje glavom očigledno prija. Čujem da joj mobilni operater nudi novi telefon uz novu ugovornu obavezu. Pokazuje mi i kovertu iz 2013. sa tužbom za neplaćenu struju u iznosu od 15 hiljada dinara koju je odavno platila kako je znala i umela. Sin je razmažen i nezahvalan iako ga ona obožava. Pita me da li je prepoznajem na fotografiji s telefona. Odmahnem glavom i kažem joj da je u prirodi mnogo lepša i da je blic pokvario sliku. A na ovoj drugoj, pita. Kažem joj iskreno da je ta fotka mnogo vernija. Onda saznam i to da će opet tako da se ošiša i da će tu sliku da stavi na Fb profil. Ali ne na postojeći već na novi, za koji neće svi da znaju šifru. Još nešto samo da mi pokaže pa mora da ide jer nema više vremena da čeka. Ulazi u poruke svog telefona i kratko lista.. Kaže mi kako ne zna engleski ali se rado dopisuje sa svojim prijateljima strancima. Zadovoljno pruža ekran prema meni. Stavljam naočari i čitam: I LOVE YOU ZORO. 
I meni je bilo baš drago što sam to pročitala.


* * *

Nego da vam ispričam i za jedan smuti koji sam sebi već nekolio puta mutila, a koji mi se baš sviđa. Ne uključuje bananu koji sam ranije redovno stavljala pored jogurta.
Dok je sezona i dok ima jagoda, moj smuti je sa jagodama.



Potrebno je 

250ml jogurta
10ak sirovih badema
5-6 srednje krupnih jagoda
mala kašičica meda
2 kašike čija semena
malo bundevinog semana za posipanje (nije neophodno)


Postupak
(ne znam ni da li je potrebno pisati.. :)

Prvo u blender stavite badem sa malo jogurta da se badem usitni. Tada dodajte i sve ostale sastojke pa umutite uobičajeno. Sipajte u čašu i dekorišite kako volite.
I prijatno.






Comments

  1. Smuti odlican, a i prica :)

    ReplyDelete
  2. Volim tvoje priče. :-) A volim i jagode. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts