Parmezan bombice







Naravno da su nastalo od ostataka jer od ostataka i nastaju najbolje stvari. 
Poodavno mi se nešto tako motalo po glavi. 
Imala sam na dnu posudice parmezan zaostao posle neke testenine za ručak. Onda sam počistila kašikom kiselu pavlaku sa dna čaše. Mešavina je bila vrtoglavo dobra.
Sledeći put sam dodala i treći, ključni sastojak rekla bih, a to je komad mocarele. Bombice koje nastanu mešanjem ovih sastojaka su raj za siroljupce. 
Dobro rashlađene preko salate ili kao prilog povrću biće često na našem stolu, sigurna sam.


Sastojci

100g parmezana
100g mocarele
nekoliko kašika krem sira

Možete dodati još milion drugih stvari, na primer usitnjen peršun ili celer, beli luk, čili, susam..

Umešajte sve sastojke viljuškom tako da je masa pogodna za oblikovanje. 
Uživajte.










Comments

Popular Posts