Kuhinjski dnevnik - ljubav







15.02.2019.


Mašina za sudove je moja nova ljubav. Jedno ćoše mog bračnog trougla. Moj Valentajn. Nije ona slučajno baš u februaru stigla u moj život. Živo biće ne bi preko noći moglo tako da mi se zavuče pod kožu. 
Malo me nervira što svi hoće da je probaju. Kao da je to bicikla ili automobil. Halo, nemoj nekome da padne na pamet da je pokvari.





Volim ujutru kad pre svih udjem u kuhinju pa je otvorim i omirišem miris čistoće. Onda vadim čaše i tanjire i divim im se kao da ih vidim prvi put. Naročito šerpe i poklopce. Kad izvadim i poslednju kašičicu, bacim setni pogled prema sjajnim dubinama, pobožno zatvorim ona vrata i pomazim ih. 
I uvek vodim računa da u kući imam neprevaziđeni #mer kao i #mojsomat tablete i gel koji brinu o mojoj mašini isto kao i o mojim sudovima.



27.12.2019.

Popodne stižu deca. Atmosfera u kuhinji je zagrejana a živci pomalo napeti jer opet ne stižem sve kako sam u nekoj imaginarnoj beležnici u svojoj glavi zabeležila. On se muva po kuhinji od kako sam ga zamolila samo da izvadi hleb iz rerne kad rerna zapišti. 
Sad hoće i tacne da slaže u mašinu.


Spotičem se o hoklicu, o podnu prostirku i njegove noge naizmenično. Duboko dišem i pokušavam da se setim zašto ne treba da sam nervozna. I zašto uopšte nije važno što hleb neće da bude vruć.
Pa da, stvarno nemam razloga. Popodne smo opet svi na okupu. Imamo i tortu i ono dobro vino.
#enjoytogether prednovogodišnja epizoda bez ručnog pranja posuđa može da počne.
Hajde, složi i te tri tacne kad si navalio.




Rustični hleb

Hleb u zadnje vreme mesim samo kad su deca kod kuće i još u nekim retkim situacijama koje podrazumevaju da sam i jako dobro raspoložena.
Rustični hleb se jako lako pravi. Praktično bez prljanja ruku. Neki ga zovu hleb koji se ne mesi ali meni se čini da se svaki hleb mesi, samo zavisi na koji način. Za mešenje ovog hleba uglavnom ne koristim ruke već čvršću silikonsku špatulu. 



Od sastojaka je potrebno:

500g brašna tip 400
kašičica soli
nekoliko kašika maslinovog ulja
pola kockice svežeg kvasca
300ml tople vode
dodatno brašno za u toku mešenja


Postupak:

U činiji izmešajte kvasac, so i maslinovo ulje sa malo vode, da dobijete glatku masu. Dodajte tome polovinu brašna i ostatak pripremljene vode. Mešajte smesu špatulom da se sastojci ravnomerno sjedine. Postepeno dodajte i preostalo brašno. Ubrzo treba da se formira nešto nalik lepljivoj testavoj lopti. Pospite je obilno brašnom i uvaljajte je u njega sa svih strana. Odmah testo prenesite u pekač u kome će se hleb peći, da u njemu i naraste. 
Kad se testo udvostruči prebacite ga u rernu ugrejanu na 220 do 230 stepeni jačine i pecite ga oko 30 minuta. Pečeni hleb uvijte u čistu suvu krpu do služenja. 
Za sečenje hleba koristite veći reckasti nož.




Obavezno obiđite i www.somat.rs za još interesantnog sadržaja u vezi sa čistoćom vaših sudova.





Comments

  1. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts