Kuhinjski dnevnik - sreća




12.02.2019.

Ove nedelje sam tri puta zvala proizvodjača moje mašine za sudove jer sam oprezna i ne želim da joj se nešto desi. Prvi put da proverim nešto u vezi sipanja soli, a onda i u vezi programa. Mislim da su me zapamtili. Ljubazni neki ljudi, skroz svrsishodni. Uvek zadovoljno spustim slušalicu nakon razgovora. 




15.10.2019.

Brat sa decom mi je u poseti. Sleteli su sinoć. Konačno. Posle nekoliko godina iščekivanja sedimo zajedno za stolom. Uvek imam tremu od tako velikih i značajnih dogadjaja u životu. Želim da nadoknadim propušteno i da sve bude savršeno. Nekad preterujem. Ustvari često preterujem i idem u suprotnu krajnost od one koju očekujem. Pokušavam da to kontrolišem i promenim na vreme. Sve češće mi uspeva. 



Gledam u mašinu za sudove. Volim je više nego što sam mogla i da pretpostavim. Volim što me trpi i radi umesto mene. I ćuti. Volim što mi više od bilo koga drugog omogućava te #enjoytogether momente. Danas zajedno spremamo špagete.



Špagete sa junećim gulašom

Sastojci:

pakovanje špageta
1kg juneće krtine
3-4 glavice crnog luka
3 paprike
vezica peršuna
aleva paprika, biber, so, ulje




Postupak:

Na ulju ispržite usitnjeni luk. Meso nasecite na približno jednake komade/kocke. Dodajte ga proprženom luku a vrlo brzo zatim dodajte i papriku nasečenu na trake. Sve zajedno pržite na jačoj temperaturi ringle oko 5-10 minuta, malo posolite i pobiberite pa nalijte vodom da sve ogrezne u njoj. Poklopljeno kuvajte na srednjoj temperaturi ringle oko sat i po do dva. Povremeno proveravajte stanje i dolivajte po malo vode ako je uvrela. Posle dva i po sata gulaš treba da je spreman. Začinite ga alevom paprikom i peršunom i isključite ringlu. 

Servirajte ga uz špagete i neki lep tvrdji sir.


Uživajte za stolom sa vašim dragim ljudima i posetite www.somat.rs






Comments

Post a Comment

Popular Posts