Zapečeni krompir







Konačno sam se rešila i zapekla krompir na ovaj način. 
Pečeni krompir nam je neka vrsta delikatesa ali ga iz nedefinisanih razloga mnogo retko spremamo. 
Prilično je jasno da je ovo jednostavan recept. Viđala sam širom interneta najčešće kombinaciju punjenja od slanine i sira. Kako ovih dana nismo ekipa za slaninu, okrenula sam se siru.




Od sastojaka za dve osobe upotrebila sam

4 krompira

100g rendanog kačkavalja
2 pune kašike krem sira
2-3 čena propasiranog belog luka
pola naseckane veze peršuna
so

4 kašike maslinovog ulja




Postupak

Krompire oljuštiti i narezati na šnite ali tako da ostanu u komadu.
Obrisati ih dobro papirnim ubrusom koji bi trebalo da upije suvišnu vodu. 
Posoliti ih zatim, posuti sa dve kašike maslinovog ulja i poređati u pekač obložen papirom za pečenje.
U prethodno ugrejanoj rerni peći na 200 stepeni oko 50 minuta tj. dok ne porumene i omekšaju. 
Za to vreme izmešati sastojke za nadev. Filovati zarezane delove krompira, posuti sve ostatkom maslinovog ulja i zapeći vrlo kratko da se sir otopi, a možete peći i duže ako volite prepečenije.

Zbog ovako male količine se ne isplati paliti rernu, zato sam ja plehče ubacila pored pekača s pitom. Taman se lepo uklopilo.








Comments

Post a Comment

Popular Posts