Mafini od bundeve






Pekla sam ih u svojim najlepšim ikad kalupima za mafine koje mi je iz Amerike donela Anđelka, moja sestra od ujaka. Da, onog ujaka, Miodraga. :)) 
Donela mi je uz njih i gotovu smesu za mafine i puter od bundeve. Ma sve neka ludila i sve to u lepoj ambalaži, fensi upakovano.. oči mi ostale na toj skupini koja je preko okeana sletela baš u moju kuhinju.


Kao i uvek, prvo mi je bilo žao da sve to načinjem, tj. prljam onaj predobar kalup, a onda je naišlo ovo kasnooktobarsko doba tikvi na sve strane, pa rekoh sebi, ajde Sandra raspali po nekim lepim kolačima da ceo svet vidi šta imaš ;)

Pošto sam dva dana za redom isprobavala varijacije na ove mafine, izbrala sam da danas ovde ispišem recept za najosnovnije mafine od sveže muskatne tikve. Vi naravno možete da u smesu ubacite dodatke u vidu orašastih plodova po želji, cimet ili čokoladu.. 


Sastojci (za 6 većih mafina)

2 jajeta
150ml jogurta
120ml ulja
100g šećera
vanila ekstrakt ili 2 kesice vanilin šećera
200g brašna
puna kašičica praška za pecivo
250g narendane muskatne tikve


Postupak:

Sve navedene sastojke umešajte da se dobro sjedine. Kalupe namažite uljem ili puterom i pospite brašnom da bi se pečeni mafini lakše vadili iz kalupa. Ili ih jednostavno pecite u papirnim korpicama za koje se neće zalepiti.
Napunite kalupe smesom i pecite mafine oko 25 minuta na 200 stepeni. Treba da dobiju lepu smeđu boju.



Kad se ohlade mogu se posuti prelivom koji se pravi tako što se umeša nekoliko kašika šećera u prahu i 100ml gustog jogurta ili kisele pavlake.









Comments

Popular Posts